Opdrachtgever: Volkshuisvesting Arnhem
Communicatiestrategie Volkshuisvesting
Het vraagstuk
Het communicatielandschap ontwikkelt zich in hoog tempo. Als organisatie is het belangrijk deze ontwikkelingen op de voet te volgen en daar op te anticiperen. Daarom vroeg woningcorporatie Volkshuisvesting Arnhem ons hun communicatiestrategie te herzien naar een strategie die goed aansluit op het huidige landschap en al hun stakeholders. Tijd voor een frisse wind door de communicatiestrategie van Volkshuisvesting.
Onze aanpak
We zijn in gesprek gegaan met verschillende stakeholders van de organisatie zoals medewerkers, huurders en anderen belanghebbenden. Hoe vinden zij dat Volkshuisvesting communiceert? Wat doet de organisatie goed? Wat kan er nog beter? Met deze input zijn wij aan de slag gegaan en hebben we een mooie, vernieuwde communicatiestrategie en een plan opgeleverd die past bij de organisatie in deze tijd en de uitdagingen waar zij voor staat.
What's next?
We zijn volop bezig met het doorvertalen van de strategie naar de huidige én nieuwe communicatiemiddelen. Dus stay tuned!